Skrivet av: J.A | 16 april, 2013

SEMESTER

är så skönt med semester och det va många många år sen som jag verkligen känner mig avslappnad när jag har semester. Det är så skönt.

I går jobbade jag min sista dag på Burger King efter åtta år, blandade känslor men det kändes väldigt bra men overkligt när jag väl lämnade byggnaden.

Tråkigt att man inte fick nått efter så många år o så många timmar man har lagt ner, men det vet jag handlar om bytet av ägare för ett halvår sen. Hade det varit samma ägare som förr så hade man fått nått 🙂 :).

Nu är det jobbet lämnat o jag har lärt mig otroligt mycket o ångrar ingenting men nu finns det annat i livet än jobb att tänka på :).

I dag har jag som sagt njutit, vi har vallat, gått promenad o fixat i trädgården.

Det enda son är tråkigt med semestern är att jag o Micke får knappt nån tid vi kan göra nått roligt ihop :(… Men men så är det !!

Nu ska jag ligga på soffan reSten av kvällen 🙂

Kraam

20130416-184516.jpg

20130416-184535.jpg

20130416-184546.jpg


Lämna en kommentar

Kategorier